ورزش تی آر ایکس

تی آر ایکس
با وجود انواع مختلف برنامه ها و سیستم های بدنسازی ، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. بسته به اهداف تناسب اندام یا آنچه از خانواده ، دوستان و همکاران شنیده اید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید.
یکی از برنامه های تناسب اندام که باید در نظر بگیرید سیستم آموزش تعلیق تی آر ایکس است که توسط نیروی دریایی ساخته شده است. این نه تنها در نیروی دریایی بلکه در تمام شاخه های دیگر ارتش ایالات متحده ، به همراه المپیک ها ، UFC ، NBA ، NFL و سایر ورزشکاران نخبه استفاده می شود.
اما برای استفاده از مربی تعلیق تی آر ایکس لازم نیست یک ورزشکار سطح بالا باشید. یکی از مزایای آن دسترسی آسان به آن است - بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. به علاوه ، قابل حمل است (وزن آن فقط 2 پوند است) ، بنابراین می توانید از آن استفاده کنید در هر کجا - در خانه ، در سالن بدنسازی ، در یک هتل در هنگام مسافرت ، یا در خارج از کشور. و احتمالاً هرگز از استفاده از آن خسته نخواهید شد ، زیرا می توانید صدها تمرین مختلف انجام دهید. تی آر ایکس به دلیل قابلیت حمل آن بسیار ارزان تر از سایر سیستم های آموزشی است که حجیم تر هستند و می توانند میلیون ها تومان قیمت داشته باشند.

نحوه کار سیستم آموزش تعلیق تی آر ایکس

سیستم تعلیق تیر آر ایکس دارای تسمه های نایلونی با دوام و دسته هایی در انتهای آن است و می تواند تا 350 پوند را در خود نگه دارد. این سیستم از وزن بدن شما برای یک تمرین کل بدن استفاده می کند. تسمه های نایلونی قابل تنظیم هستند ، به این معنی که می توانید مقاومت را تنظیم کنید.
چهار نوع تسمه در سیستم آموزش تعلیق تی آر ایکس وجود دارد.

  •     تسمه کوتاه (S) در درجه اول برای تمریناتی که پشت را هدف قرار می دهد استفاده می شود.
  •     بند (L) بلند معمولاً برای تمرینات قفسه سینه استفاده می شود.
  •     بند (M) طول متوسط ​​به طور معمول برای تمرینات ایستاده استفاده می شود.
  •     تسمه میانسال (MC) بیشتر برای تمرینات زمینی استفاده می شود.