۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی TRX

                                                                                


شرکت نامیرا به عنوان بزرگترین وارد کننده بندهای TRXو محصولات کراس فیت مفتحر است محصولات خود را با استاندارد بالای جهانی و پایین ترین قیمت، بدون واسطه را در سراسر کشور عرضه نماید...شرکت نامیرا به عنوان بزرگترین وارد کننده بندهای TRXو محصولات کراس فیت مفتحر است محصولات خود را با استاندارد بالای جهانی و پایین ترین قیمت، بدون واسطه را در سراسر کشور عرضه نماید...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت بازرگانی نامیرا

درب های ضد سرقت و پنجره های دوجداره

شرکت فنی مهندسی نامیرا


درب و پنجره UPVC به عنوان درب و پنجره دو جداره نامیده می شود و این نامگذاری به دلیل استفاده از شیشه دوجداره است در صورت استفاده از پنجره های UPVC که دارای شیشه های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند دمای سطح شیشه داخلی و پروفیل ها تقریبا با دمای هوای اتاق برابری می کند در نتیجه احساس حرارتی مطلوب تری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره ها نیز قرار دارند ایجاد می شود

درب امنیتی و یا درب ضد سرقت که در مقابل شکستن مقاوم سازی شده اند وبه قفل هایی جهت جلوگیری از سرقت و تهاجم نیز تجهیز گردیده اند درب های ضد سرقت در ساختمان های تجاری و دولتی ، همچنین در خانه های مسکونی استفاده می شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت بازرگانی نامیرا

چشمی هوشمند درب

شرکت بازرگانی نامیرا


چشمی درب هوشمند idoor

یکی از پر کاربردترین کالاها برای افزایش امنیت درب های ورودی منازل ، کارخانجات ، کارگاه های صنعتی و غیره می باشد.

با استفاده از این محصول میتوان موقعیت شخص پشت درب را داخل مانیتور مشاهده و تصاویر فیلم ورود و خروج را ضبط و ذخیره سازی کرد.

این چشمی ها مجهز به نمایشگر ال ای دی و ال سی دی با ابعاد 2.8 اینج دارای حافظه اس دی کارت با ظرفیت 128 مگابایت و زنگ اختصاصی و امکان دید در تاریکی مطلق و بی برقی می باشد.

این محصول دارای 3 سال گارانتی و با طراحی زیبا و منحصر به فرد و با نصب آسان و سریع و بدون نیاز به سوراخ کاری اضافی بر روی درب ، با امکان تعویض با چشمی های قدیمی و سنتی می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت بازرگانی نامیرا